Min dag

Hej!

Nu har jag duschat klart och torkat håret också.

Idag vakna jag kl 11. Mamma ringde mig. Hon var i stan och undrade om jag ville gå lite runt med henne shoppa smågrejer och sedan åka till bergsjö. Jag träffa henne i Centralstation. Och vi åkte till Brunnsparken Nordstan. Min syster Sara hängde med. Vi åt först lunch sedan shoppa vi. Jag hitta absolut inget. Men de gjorde Sara (avis). Hehe. Efter att vi hade shoppat klart. Tog vi spårvagn 7 till Bergsjö. Jag hoppades på att jag skulle träffa några klasskamrater eller bara vänner. Men de gjorde jag inte. Förra gången hade jag tur. Träffa på massa. Efter åkte vi tillbaka till Nordstan och åt middag.

Efter det satte vi oss någonstans med mammas vän och mamma och min lillasyster. Mammas vän heter Lin. Och dem känner varandra jättebra. Så dem babblade på en bra stund.

Var även i donken idag! Uh, vad tröga personalen har blivit. Jag skulle beställa mat. Jag sa allt jag ville ha. Han gav mig hälften av vad jag hade beställt. Så jag fick skrika ur mig allt igen. ÖÖH, vad irriterande. Visst jag vet att de har mycket och göra. Men dom kan väl andas ut och in och bara ta de lugnt. De vad de! Bjuder på bilder,


Min syster Sara. Tog en smygbild muaha.


 Tog med mig den här underbara Adidasväskan.


Här är jag.

Skor-Dinsko
Jeans söndriga-cubus
Linne-cubus
Skinnjacka-cubus

Peace Out !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0