My day!

Hejsan!

Kom typ hem för en timma sen. Jag drog till stan idag. Med mamma och kusiner -.-. Jag fixa mig och tog spårvagnen till bergsjö(mamma hade ärende) när jag väl kom till chalmers huvudingång med spåren kom en kille(18-20ålder) och typ var helt drogad han luta sig och hade händerna på huvudet sen sprang han typ med böjd rygg och ramlade på marken folk försökte hjälpa han. Han blödde ifrån huvudet. Men han sket i dem och gick in i spårvagnen hans vänner var därinne de ropade på han och döskrattade(?) vid såna fall tänker man hur orkar dom? Jag tänkte att han spelade att han var drogad! Sedan såg jag han inte mer.

Jag åkte vidare till bergsjö direkt när jag gick av från rymdtorget träffade jag på Rozan och en annan tjej. Jaha, henne har jag inte sett på länge. Jag sa hej & så snackade vi lite. Mamma skulle till Statdelshuset och jag till biblioteket och det skulle rozan också. Vi drog ditt jag lämna böcker och beställde När jag hör din röst & Ljudet av ditt hjärta - Författare Sthepenie Meyer (stavning). Vi satte oss nere och började snacka och skratta. Efter en stund väntade mamma på mig så jag gick påväg tillbaka till spårvagnen träffade jag på Sabina. Jag sa hej och krama henne. Men sen var jag tvungen och säga hejdå spårvagnen skulle komma. 

Jag klev av från spårvagnen i Brunnsparken jag gick runt med mamma men jag hitta inget -.- bara t-shirts men köpte ej ska köpa imon tror jag. Sedan träffa jag Hamdi som skulle träffa sin mentor vi snacka en liten stund. Jag åt i donken sedan tog jag och mamma bussen till bäckebol(&kusiner) Media Markt. När vi var väl framme där så tittade vi på bärbar och plasma tv. Vi hitta en plasma tv 52 tums. Vi beställde den och är inte hemma förrän nästa vecka. Jag hitta en söt liten bärbar som är rosa. Måste ha den. Ska kanske köpa den. Men det var min dag. Skriver imon.

Bjuder på lite bilder :)!


Bild: bärbaren/minipc jag såg idag, vad tycker ni?


Bild: jakt efter  plasma 52tum hd full.


Bild: jag! tog ej bild på mig glömde de med d får bli så.
Skor : dinsko
jeansleggins: cubus
tunnika: gina tricot.

Peace Out !

Kommentarer
Postat av: Caroline Babiccc

ah bor i frölunda/tynnered whatever ahah

aha knr du sara :D hon e min kusin hehe

2009-07-17 @ 22:43:07
URL: http://babita.blogg.se/
Postat av: A L E X A N D R A





Jo det är najjs här, hur är det själv?

2009-07-18 @ 14:13:24
URL: http://alexandradr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0