Trött

Hejsan! Vad trött jag är. Har lust och sova.. Men kom hem alldelles nyss. Lira fotboll med mina bröder. De va roligt. Ska hoppa in i duschen. Kommentarerna väntar på att bli svarade. Det ska jag efter duschen. Nu ska jag ta ut min lillebror abdul från duschen. Glömde säga en grej. Mina kusiner är hos mig. Inte för att vara taskig men jag vill så gärna att de ska hem. Hatar när dom stökar till mitt rum. De är 3 ungar då. 5, 6 och 10 år. De kommer ifrån karlstad. De ska inte hem förrän agusti 17 eller nåt. Om jag inte längtar. Hehe. Nu ska jag snabb duscha (30min). Peace Out !

Kommentarer
Postat av: emma härnqvist/perfektion

leggins är ju underbart! jo.. här är de bara bra, har precis lagt mig på sängen med datorn i knät.. blir tidig sänggång idag! själv då?

2009-07-28 @ 21:40:35
URL: http://perfektion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0