091122

Hejsan!

Inte skrivit på länge.. jag vet. Men har fått feber vart sjuk tog ju vaccinet i torsdags kort därefter fick jag ont i armen! Men idag mår jag mycket bättre. Just nu städade jag klart mitt rum, gjorde engelska franska och idrott. Ska äta middag snart sedan ska jag ta ett varmt bad. Det var länge sedan. Hunnit med mycket faktiskt. Har även läst boken När jag hör din röst har bara några sidor kvar. Helt otroligt började läsa boken igår. Igår innan jag somnade läste jag den och när jag avslutade och kikade på klockan visade det sig att klockan började närma sig 5 på morgonen.

I morgon är det skolan som vanligt sedan plugg och blogga såklart!


Rozan och roza, musiklektion.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0