091128

Hejsan!

Yes! Puh! Äntligen fredag! Hann inte titta på Idol idag trist.. Skolan var det idag (EID MUBARAK). Började klockan 8 hann precis hade engelska. Sista lektionen var Idrott och vi dansade hehe.. Just nu surfar jag och sånt. Funderar på att ta bloggpaus vi får se det blir mycket plugg dem sista veckorna.Efter skolan idag var jag i stan i frölunda torg de har ju byggt en till del där några butiker som Gina Tricot öppnade. Den var jävligt stor. Fint med andra ord. Köpte smycken bara visar bild någon annan gång. Sedan har jag funderat lite måste verkligen köpa klänning till Nobelfesten vet faktiskt inte vad någon modeinriktad som kan hjälpa mig?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0