091129

Hejsan!

Vaknade idag halv ett och då hade jag bara en halv timma på mig att fixa mat och sånt för jag skulle nämligen träffa min vän. Jag hann, vi drog till Partille där vi kikade på konstutställningen och sedan promenerade vi till min skola och sedan hem till henne. Där bakade hon pannkaka medans jag spelade piano. Sedan åt vi och snacka. Det blir en bildlös inlägg sorry.. Just nu skriver jag min uppsats och störs av ett odjur (min bror). Som har fått h j ä r n u t s l ä p p, antar jag. Bild kommer ..




UPPDATE: nähepp, han hade tur går inte ens och ladda upp bilder. Men det kommer ändå förr eller senare vistas här i bloggen muahahaha!

Kommentarer
Postat av: Emmaaa

Najz.

Haft en trevlig helg? :)

2009-11-30 @ 11:25:57
URL: http://emmacb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0