091003

Hejsan!

Hann inte skriva igår för att när jag kom hem direkt efter skolan vilket klockan var 4 skulle jag träffa min mentor kl 5 under tiden jag fixa mig hade klockan hunnit bli 5. Tyvärr har inga bilder från gårdagen. Men jag och min mentor var i konserthuset och tittade på något som hette kromata. Nån slags trumuppvsning men massa oljud hehe.

I dag tror jag inte kommer kunna blogga men på kvällen kommer jag. Jag är med i skollaget och vi ska ha match på Sandeklevskolan kl kvart i 3 om jag minns rätt. Igår var rozan sjuk hon hade ont i magen och nu har jag det också tack rozan för att du smitta mig. Så jag vet inte om jag ska vara med på matchen. Men hoppas.

Nästa vecka ska jag praoa med en kompis rozan då. Vi ska jobba i en restuarang som heter Hyde Park. Hoppas vi får det bra där. Våra arbetsuppgifter är servera och diska. Eftersom jag inte kommer ha tillgång till internet så kommer jag blogga mindre. Synd. Här bjuder på en bild när jag var hemma oss min mentor.


Orkar verkligen inte rotera bilden. Knäck inte nacken bara.


Kommentarer
Postat av: Mondaytosunday

söt bild :)

2009-10-03 @ 18:35:49
URL: http://mondaytosunday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0