091007

Finally!

Äntligen går det och logga in på bloggen. Funkade inte igår och inte idag heller eller ska jag säga eftermiddagen. Då kan jag i alla fall berätta kort vad jag har sysslat med. I går var jag och jobba i resturangen som ligger i Frölunda torg. Det var skoj men jag hatar ägaren där. Efter när jag hade slutat, slutar 3 egentligen men fick lov och sluta kl 2. Skoj ! Träffa vi tjejerna och drog till Svenska mässan/Gymnasiemässan. Det var skoj, det var fullt där.

I dag skippade jag jobbet skulle ändå träffa klassen kl 1 i svenska mässan. Var hemma och bara tittade på tv och data. Gjorde samma sak som igår. Gick runt lite. Kom hem tidigare. Just nu läser jag olika bloggar och är inne i fb.

I morgon väntar jobbet hehe. Låter som jag är en 25 åring när jag skriver jobbet hehe. Om två veckor börjar jag skolan hehe. Tyvärr har inga bilder från mässan.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0