091014

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHH ! Fyfan vad trött jag är. Men orkar verkligen inte sova så här tidigt!

I dag jobbade jag som vanligt, ägaren var lite sen idag han kom precis när vi skulle på bussen hem. Suck.. Det var inte så mycket att göra idag¨på jobbet, jag och tjejerna satt för det mesta och snackade bara. Annars ordnande vi lite då o då kläderna eller hjälpte kunderna. Efter jobbet följde hamdi och hanna mig för att hämta lillebror. Men vi gick skilda vägar sen för att de skulle in till stan men jag skulle hem.

I morgon ska jag jobba som vanligt. Börjar kl 11 förmodligen ska jag in till stan med tjejerna efter jobbet. Men skriver när jag har kommit hem. Tycker att fullisarna i Angered Centrum är så jääävla roliga. Hehe.. Skola nästa vecka skit länge sedan var det.


Äter det här varje dag på praoen MAMMA MIA!


Kommentarer
Postat av: M E T T E W I I K

NU ÄR JAG ÄNTLIGEN TILLBAKA I BLOGGVÄRLDEN!

Efter flera veckors paus är jag tillbaka!!!

Fast nu hittar ni mig på metrobloggen!

http://metrobloggen.se/mettewiik

kika gärna in, och lämna en kommentar! :)

tack och hej!<3

2009-10-16 @ 12:50:10
URL: http://metrobloggen.se/mettewiik

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0