091019

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej nej nej! En dags bloggpaus blev till hela 3 dagar. Men helt ärligt saknade jag ambitionen och blogga. Men here I am now! Hmm senaste nyheterna kring min omgvning jo nämligen Blog awards 2009. Vill säga grattis till Foki som årets blogg tycker verkligen att hon är värt det. Läser hennes blogg och hon är en av de få. Och ett stort grattis till Isabella Löwengren (stavning). Är verkligen glad över Foki som fick med sig hem 3 pokal. Ännu en grattis och dessutom på din 18 års-dag!

Och då var det så med det. I dag skolan som vanligt. Nästa vecka är det Höstlov (halloween) hehe.. Kom hem nyss faktiskt var i stan med min kära mamma och min lillebror. Han hade nämligen tjatat om en Lego Polisbil. Själv köpte jag parfym sedan käka middag och hemåt.

Nu ska jag surfa lite på nätet snabbduscha och lägga mig kanske. I morgon börjar jag halv ett! Sovmorgon får jag i alla fall. Ehm, är det bara jag men blogg.se segar sig som f'n! Får damp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0