091023

Hejsan!

Har haft fullt upp plus att blogg.se hackade sig. Så det var lite synd! Men aja, veckan har bara bestått av skola lite plugg skönt! I dag kom jag försent till engelska lektionen 20 min igen! Sist missa jag hela lektionen. Det här med att hålla tiderna börjar verkligen bli svårt nu!

Sista lektionen hade vi idrott teori vi slutade 14.30. Skönt jag skyndade mig direkt hem (tog en timma hem). Var hemma tio i fyra och jag skulle träffa min mentor kl 5 för vi skulle se  på fotbollsmatch Gais - Malmö FF. Träffade även Aksam och Farhia och deras mentorer. Vi möttes i MAX där vi åt tillsammans. Sedan gick vi in i arenan och tittade och skrek OCH SKRATTADE! Hejaklackarna skrek ''VISA PATTARNA''. Grymt kul som vanligt. Tack för dagen tjejer och mentorerna! Kom hem runt 9 tiden. Skriva det med ett par ord kan jag skriva att min fredag var härligt! Dessutom verkar det gå bra i skolan speciellt i no och matte ämnena! Fick vg på både men dock kan jag höja mig till ett högre nivå på no om jag deltar i diskussionerna i klassen under lektionen. Sant deltar aldrig.

Nog om det. Just nu ska jag vara vid datorn och surfa! Skriver imorgon!

 
 
Outfit for the day
Tröja - Bikbok
Linne - Cubus
Jeans - Bikbok
Sjal - H&M


Gais 1-1 Malmö FF.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0