091024

Konishiwa !

Hur mår ni? Själv mår jag toppen. I dag vakna jag kl 2 hehe pågrund av att jag sömna igår kväll kring 3 tiden. Satt och tittade på film med mamma. Den var bra. Ghetto film me loves! Just nu ska jag ner till willys och köpa massa gott för idag är det film kväll tjoho. Kl 9 som vanligt men bra och förebreda sig. Dagens film genre är SKRÄCK! Filmen heter Scar. Handlar om en pappa som skah besöka staden där hasn dotter bor. Hon ska ta examen. Förskräckligt nog blir dottern kidnappad av seriemödaren och plågas mycket under den tid med seriemödaren. Nähe, nu ska jag inte skriva allt. Men det är första gången jag tittar på denna filmen, så jag kan bara lite av handligen. Men nu måste jag ner till willys! Hej så länge.


Hitta en bild på mig och hamdi. Jag är personen till vänster sida och ni kan räkna ut vem hamdi är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0