1 okt

Hejsan!

Jisses, idag på morgon när jag steg ut ifrån huset var vädret konstigt. Det var till och med ännu mörkare. Hösten har kommit.

I dag var skolan som vanligt. Förutom att jag hade ett prov franska. Ska kanske få tillbaks imon. Efter skolan gick jag med hamdi och aksam till pratikplatsen. Jag gick även till träningen med hamdi. Oturligt nog var det bara killar tjejerna var borta. Dom skippade träningen. Men jag spelade fotboll med killarna.

Just nu sitter jag och äter. Ska strax plugga. Har matteprov imorgon. Kan inget pga jag har vart upptagen med biologi och franska provet.


en upp och ner vänd bild på mig som 8-7 åring. Orkar ej vända bilden.


Kommentarer
Postat av: MikaelaMikaela

jo kallt som faan! hösten är här och verkar som vintern kommer tidigt i år!

2009-10-01 @ 19:45:04
URL: http://mikaelaelisacharlotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0