Frågor & svar

hur lång är du?

svar:
Jag är 1.70 sist jag mäte längden :)

röker du?

svar: nope

dricker du?
svar:
nope.

hur många har du på msn?

svar: ca 100 har bara dem jag känner väl.

vad använder du för smink?

svar:
Jag brukar inte sminka mig regelbundet men om jag gör det så kör jag på min mascara ifrån h&m och kajal.
 
Vem är du egentligen? Kort sammanfattning.
svar:
Jah, vem är jag? Jag heter marian och är 15 år. Älskar fotboll och mode. Hatar krig hehe. Älskar och tita på filmer. Jag är född i sverige men bakgrunden är somaliskt och arabiskt.

Pest eller kolera: Hångla med Bert Karlsson ELLER hångla med Brad Pitt som har snor och kaviar i munnen? Välj ENDAST en!

svar:
hehe, det var en hyper fråga. Ja ehm, eftersom jag hatar kavier blääh så får det nog bli bert K

Hur fick du photoshop till din dator?

svar: Jag gjorde det olagligt, dumt av mig men ja, det var så jag fick den till datorn.

Varför täcker du din ansikte på headern?

svar:
Hehe, jag hade sjuk min. Och de skulle skrämma mina läsare. Men ny header är påväg.

När började du blogga?

svar:
för ett år sedan.

Vilka bloggar läser du ofta?

svar: för ett år sedan.

Du tittar på rätt många filmer vilken rekommenderar du?

svar:
ehm ehm, Phat Girlz. den filmen är bara för rolig.

Gillar du sushi?

svar:
nej.

Varför skapade du denna bloggen?

svar:
skriva av mig de jag bär på under dagarna. 

Hur gammal är du?

svar:
15
Gillar du mode?

svar:
aa

Bra i skolan?

svar:
nja, jag kämpar.

Hur ser din framtid ut inom 10-20 år?

svar:
man och barn (kanske). Och jag hoppas att jag fortfarande driver denna bloggen.

Vart bor du?

svar:
gbg, frölunda.

Hur många syskon har du?

svar:
5.

Vad heter din bästa vän?

svar:
rozan.

Så nu har jag svarat på alla er frågor och hoppas att ni är nöjda med svaren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0