090903

Hejsan!

Har blivit mycket på sistone. Kommer hem kl 18 eller ibland 19. Hinner inte och blogga.

Skolan idag som vanligt. Äntligen klar med min krönika. Im happy (nej skriver ej här på bloggen, ni kan ju fan kopiera and me dont like) för jag är klar. Det tog åt hela 3 papper. Hoppas på bra betyg. Ska få den om två veckor.

Ja, nu är det prao snart. V. 41-42. Tänker jobba med rozan i ett pizzeria som inte ligger långt ifrån mig men däremot långt ifrån rozan. Så nu får hon resa en timma som jag gör varje dag. Hehe, welcome to my world cutiepie. Ridget, så kallar jag henne. Hon är KORT. Midget=Ridget. Hehe. Hon kommer döda mig om hon ser att jag har skrivit de.

I morgon skolan som vanligt.Inga läxor tills imon jo, bara eng har redan gjort.

Peace Out !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0