090907

Äntligen hemma från skolan. Vakna idag kl 6 sov lite och vakna kl 7 dracka bara mjölk och sedan fixa mig. Halv 8 var jag ute. Efter en timam var jag framma i skolan träffa aksam farre och hamdi. Första lektionnen var eng sen idrott.

Efter skolan satt jag och tjejerna i bibblan vi skulle ''plugga''. Men tydligen satt vi bara och snackade. Imon ska vi till unversium. Måste vara koncetrerad gäller min betyg i teknik. Vill verkligen få mitt mvg där. Sedan har vi inte lektioner. Jo, på morgonen ska vi ha 80 min svenska. Jag har läxa som jag måste göra plus biologi tenta på fredag. What a wonderful day.

Just nu : köpte chips dom stjärnorna mums. Ska äta middag sen är det bara och köra igång med pluggandet. Tyvärr så hittar jag inte usb kabeln. Men så fort jag hittar gör jag ett inlägg om alla bilder jag tagit alltså dom senaste. Outfits kommer också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0