090916

Tjoho! Gissa vad! Fick tillbaka min krönika idag. Och jag fick ett VG. Är verkligen stolt över mig själv. Visst skulle det vara kul och skriva min krönika här men det skulle vara dumt för det finns massa typer som sitter bakom dataskärmen och förstår inte när man skriver INGEN KOPIERING. Då vad så med det.

I dag vakna jag kl 6 som vanligt. Åh, va skönt de är på morgonen när man ligger i sängen och aldrig vill upp. Älskar min sköna säng. När jag var i skolan så hade vi håltimma 80 min. Och de va bildläraren som var sjuk. Ja, vad kan man göra på  80 min? Mycket! Idoter som vi (jag farhia aksam rozan och hamdi) satte oss vid bibblan och hade det dötråkigt.

Plugga nyss lite franska och läste om debatt. Ja, nu ska vi skriva om en debatt artiklen. Vet inte vad jag ska skriva om. Dyker väl nåt upp i min tröga hjärna senare. (hoppas).

Håller på och laddar ner Msn. För att jag hade den gamla (som jag älskade) och nu måste jag kasta den och ladda ner den nya för den gamla funkar ej. Patetiskt!

I morgon börjar jag kl 8! P.S ska försöka hitta usbkabel känns trist att inte visa er mina bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0