090929

Heeejsan!

I dag var det nämligen skoljoggen. Vid starten kändes allt perfekt men jag löpade och uttsatte min kropp för hårt arbete vilket gjorde att jag föll och svimma i 5-10 sek. Blodövtrycksflöd (stavning) fick jag. Efter att hade fått i mig mycket vatten löpte jag och kämpade tills jag kom till mål. Även om jag hade huvudvärk och yrsel kämpa jag. Så beröm till moi. Vi sprang 4.6 mil? Och det tog mig 39 min dock att jga kunde ha gjort bättre ifrån mig om jag ej hade svimmat. 35 var förra årets rekord synd att jag inte slog den.

Efteråt slutade vi, jag drog till stan med tjejerna. Jätte roligt hade vi. Tack för dagen mina flickor. Just nu sitter jag och tittar på barcelonas match där ''ibra'' satt mål nyss. Gillar inte barcelona men har tråkigt. Satt och plugga för två timar sedan på biologin och jag hoppas verkligen att provet går bra imorgon.

Har fått många frågor om varför jag inte lägger in bilder. Ni som har följt min blogg länge vet men  det är för att jag har tappat bort min usb kabel men ska få en ny av farhia i morgon dels för att hon inte har någon nytta av det och dels för att hon är min lilla flicka (skoj). 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0