blogg & ps

Bloggen och PS är mina droger ! Kan ej klara mig utan dem speciellt bloggen. Bloggen har jag skaffat för att samla mina tänkar och dela med mig dem. Som en dagbok fast alla kan läsa den. Bloggen är där jag kan öppna dörren för mina tankar de jag har på huvudet hela dagarna känslor intryck bla. Jag älskar min blogg. Och mitt mål för bloggen är att komma med på mest aktiva listan.

Jag framför mina åsikter, mål och allt som har med namnet MARIAN/MARRE och göra med. Framför allt är jag mig själv och samma person utanför bloggen. Men jag skriver inte ner allt allt på bloggen. Det finns något som heter privatliv. Och det har alla.

Hehe, visste aldrig att eller jag planerade aldrig att inlägget skulle bli så här långt. Men det var skönt och få skriva av sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0