Döööd

Hejsan!

Kom hem nyss från skolan och är helt jävla usliten. Mådde illa idag i sklan efter att jag hade stigit av spårvagnen, enligt skolsyster beror på att jag inte har ätit tillräckligt med mat. Hehe, ni som känner mig väl vet hur mycket jag glafsar i mig.

Just sitter jag och skriver det sista på min debatartikel som handlar om barnarbete. I morgon ska jag finskriva på datorn det tar snabbare. Ja, juste jag har ej glömt frågestunden. Får väl skriva dem och besvara dem någon annnan gång hinner verkligen inte. Helst denna veckan. Förresten tack för era frågor ska bli spännande och svara på dem.

Ja, nu måste jag väl försätta med min artikel.

Kommentarer
Postat av: Anonym

En fråga varför använder du slöja på vissa bilder och vissa inte???



duv har dt varje gång du e ute, fast du e sötare utan?



Puss

2009-09-28 @ 21:17:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0