Nattinlägg

Satan! Sorry, men hittar fan inte min USB-kabel. Den som var ny. Har köpt nu 5 gångar. Får väl leta. Hur dum får man lov och vara (jag är bäst).

Idag hade jag en fantastisk dag. Var med min mentor jag plugga biologi. Hon hjälpte mig mycket. Tack. Vid 2 tiden åkte vi till konserthuset vi skulle titta på när när Peter Matteil och ehm minns ej men i alla fall hon som vann Melodifestivalen.

Vi fika sedan. Jag var hemma kl 18. Inte klockan 16. Efter satt jag bara och tittade på tv. Idag var det äevn festival i bergsjö. Jag bor inte där, men ingen förbjuder mig. Men var med min mentor annars skulle jag åka dit.

NU väntar jag på the real world!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0