1 augusti 2010

Cha cha! Tänk vad tiden går så jävla fort. Det är redan augusti. Ganska snart börjar jag gymnasiet. Gosh.... Nervös som fan. Idag åkte jag iväg till gullholmen. Vi åkte med båt dit. Härligt! Det var varmt men sen började regna. Men som tur var, så var vi och fikade då. Kom hem för en timma sedan. Mamma ringde mig aldelles nyss. Saknar henne! Snackade även med min moster. Så gullig som hon är skickade hon pengar till mig. Behöver inte men hon skickade ändå. Just nu tittar jag på The Real World. Om ni tittar på längre ner i arkivet runt 2008. Sån kan ni läsa om att jag ofta skrev om Real World . Igår så bloggade jag icke. Eftersom jag var i Danmark under dagen. Vi var i Skagen. Bilder kommer. C'yall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0