21 augusti 2010

Jag har bestämt att inte blogga för än jag har fått min dator. Känns så jävla trist att blogga via Ipoden. Men jag ska absolut inte ta bort bloggen. När jag blir äldre vill jag se tillbaka och se vad jag hade för mig m.m.

Idag så fastar jag icke.. Igår så var jag med tjejerna i Lisse. Fett roligt. Bilder kommer. I morgon skall jag till  stan köpa kläder sedan träffa min gamla klass.
På måndag så börjar jag skolan men det är bara upprop. På torsdag börjar jag skolan på riktigt. Jag tror ej att jag har nämnt vilket gymnasium jag blev intagen på. GTI som ligger i vasastan. Tar bara för mig 25 min med spårvagnen. Jag ska börja där tillsammans med Roza som jag har nämnt flera gånger här i bloggen. Hon och jag gick i samma klass. Och nu så ska vi plugga tillsammans 3 år till. Och darya. Henne har jag känt ganska länge faktiskt sedan förskolan. Men när vi skulle börja högstadiet så flyttade hon. Och nu så kommer vi gå i samma klass. Och så kommer jag lära känna fler andra personer i skolan hehe.
Det var de.. Min sommar har vart okej faktiskt rolig har lärt känna flera personer. Och så har jag vart med mina vänner nästan varje dag. Trots att det regnade. Men denna sommaren har gått löjligt snabbt. Det känns som om det var igår vi hade skolavslutning och kramade våra lärare, tog kort. Sommaren 2010 är absolut de bästa hittills.
Glömde berätta. Jag åkte till Danmark igen. Denna gången var jag i Skagen. Vi körde runt med bilen. Det som var lyckad var att det var soligt där nere. Det var hela 24 grader och sol.
Har förmodligen aldrig skrivit sånt här långt inlägg. Men det behövdes. Skriver snart. TTYL bebes :).
Jag och Jennifer på Hamdis 80-tals fest  :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0