Vänner?

Vissa har absolut ingen aning om vad "vänner" menas med. En vän är den personen som ska finnas där för dig när du mår som sämst. En nära vän ljuger ej för dig. En nära vän snackar inte skit om dig när du inte har en aning om det. Och ja, jag har gått igenom sådant bullshit. Folk varnade mig, och sa lita inte på dem. Lyssnade jag på dem, NEJ! Man känner sig så dum. Man har umgåtts med dem varje dag men namnger absolut ingen aning om att de var falska mot en. Men men karma is a bitch. Ni fick hela skicket mot er. Folk började inse att ni snackade skit om alla. Så går det. Och ärligt talat så tycker jag inte de minsta synd om er. Jag skrattar åt er hur löjliga ni är. HA-HA. Mitt liv är så mycket bättre, 2010 är lyckad än så länge. Nej. Men seriöst, jag tycker synd om er. Jag skulle verkligen hjälpa er att bli bättre människor my ASS. Nej men seriöst tycker så j*vla synd om dessa människor. Idag kan jag lova er att jag har världens underbaste människor runt omkring mig. Och jag älskar varenda en.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0