100106

Hejsan!

Kusligt och skriva 10 när jag brukade skriva 09 men aa, har nog inte skrivit här i bloggen men Gott nytt år lite försent för det men uppskatta det. Nyss gick jag till affären med syster och som vanligt köpte jag chips och sånt fettmat hehe, för här ska det tittas på film. Och det är filmen Picture this där Ashley Tisdale medverkar. Hoppas att den är bra.

I dag har jag en sådan känsla att dagen har gått way to fast, jag menar det är redan kl 8. Men jag vaknade idag kl 4 så det kan man väl förstå. Ska äta aldelles strax, så ni får ha en super duper skön kväll! Nattinlägg slängs förmodlingen in senare. Och kommentarerna svarar jag imorgon!


Gammal bild, men det är exakt de jag har köpt då och lite mer..


Kommentarer
Postat av: Emmaa

Mums !

ja :). Den har varit okej. Din dag då?

2010-01-06 @ 21:48:53
URL: http://emmacb.blogg.se/
Postat av: f

jadå själv? :p

2010-01-06 @ 23:17:06
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0