100110

Hejsan!

I dag mååååår jag skitbra! Tyvärr kan jag inte skriva det som hände igår här i bloggen. I dag vaknade jag faktiskt 08.00 vet faktiskt inte. Kände mig sjuk och varm. Men jag duschade sedan och mådde bättre. Kl 1 åkte jag in till stan för att köpa något till min syster som börjar skolan imorgon. Sedan åt vi i Mc.

Just nu är jag trött! Plattade nyss klart mina systrars hår, för dom ska ha skola imorgon. Så jag kommer vara ensam hemma imorgon. Jag börjar inte skolan förrän onsdag. Jag har fixat några filmer, t.e.x Step Up. Ska titta på dem imorgon. Älskar när jag är ensam hemma.

Nu ska jag dra och titta på tv. Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Anonym

taack vad sött :D

2010-01-12 @ 21:16:53
URL: http://sagaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0