100114

Hejsan!
Idag vaknade jag kl 6, jag kunde blogga men orkade inte sätta på datorn. Men jag bloggar imorgon. Sedan åt jag frukost när klockan var 10 i 7 gick jag ut. Åkte med spårvagnen till skolan. Skolan gick väldigt snabbt. Jag slutade 20 över 2 men jag kom hem 4.
Sedan dess har jag bara tittat på tv och surfat på datorn. Jag fixade om hela min datorn. SÅ alla mina program mina spel min PS och alla mina bilder och videor är borta. Synd. Funderar faktiskt på att videoblogga. Jag försökte faktiskt en gång men det blev så jäkla misslyckad hade inget och säga, ni vet hur amandavardet är när hon videobloggar precis så är jag. Jag säger helatiden mhm... det blir liksom lååångtråkigt.
I morgon är det fredag! Kanske blir det bio med tjejerna! Med farhia aksam och rozan. Vill se Avatar alla säger att den är bra eller Old dogs nejnej! Fish tank vill jag verkligen se. Men jag bjuder i alla fall på gamla bilder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0