100120

Tja!
Känns länge sedan jag skrev här sist. Idag skolan som vanligt. Sedan var jag med aksam och mona i bibblan (biblioteket för er stockholmare hehe). Vi satt där först jag rozan och aksam. Sedan kom rozan på att hon måste hämta sin lillasyster. Mona kom med sin data strax efter rozan hade dragit. Hehe, hon är rolig den tjejen även om hon kan vara lite weird.
Vi satt vid datorn och var inne i FB och sånt. Innan hade vi svårt med den trådlösa nätverken. Sedan ropar mona på hjälp och hon tror sig smart. Hon missade en grej hela jäkla tiden. Efteråt fixades den. Vi lyssnade på sån äcklig somalisk låt och när jag skriver äcklig menar jag inte sådan dirty/nasty låt utan en sån låt som man kan skratta till i evigheter. Jag och aksam dog av skratt medan mona njöt.
Kl 7 kom jag hem. Pluggade lite engelska och so. Tittade på Hannah Montana vilket den är bra enligt mig! Vi höörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0