100129

Hejsan!

Cool! Dom verkar ha gjort om lite här i publishme eller vad jag ska kalla det. Men i alla fall, så har jag vart hemma sedan onsdags för att jag är sjuk! Hatar det, saknar skolan (HAHAHA, did I just say that).
Jag har bara vart hemma och slöat, fixade datan alldeles nyss. Vad skönt, nu slipper man be om bröderna om man kan få låna deras bärbara. Snart kommer mamma hem, hon har nämligen vart uppe i Trollhättan för att moster föda en pojke natten till idag. Grattis! Det är inte hennes första, hon har två pojkar en bor hos henne och en studerar i Holland. Häftigt!
Förra helgen var jag på bio, tittade på Alvin och gänget 2. Den var så jävla rolig. Jag har köpt lite grejer men det visar jag på bild lite senare. Men hoppas ni mår bra!
NI får nöja er med en gammal bild, är sjuk så ser inte klok ut hehe.

Kommentarer
Postat av: f

ingen aning faktiskt, själv? ^^

2010-01-29 @ 17:31:38
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0