Alvin och gänget

Tittade nyss klart på Alvin och gänget. Så gulliga dem små ekkorarna är damn. Men den var verkligen rolig! Och nej det var den första filme inte den som går på bio nu. Tänkte på Picture This men orkar inte, ska dra till sängen aldelles strax och titta på tv. Tittar alltid på American Idol fast det är de gamla.

Skolan snart, börjar den 13 januari. Under lovet kunde jag ej blogga fast jag har gjort mycket. Jag har vart på bio, kollat på New Moon och den var så jävla bra! Jag vet ganska sent kollade jag på den men det fick bli så och jag kollade även på 2012 den är skit grym! Sedan har jag tillbringat det mesta av min tid i stan.

Så var det med de hehe.. Nu ska jag dra så god natt alla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0