25 juli 2010

Hejsan!
Idag vaknade jag ganska tidigt. För att jag och familjen skulle till Bellevu och be fredags bönen. Sedan åkte vi till Hjälbo för att köpa pizza sedan till Willys för att köpa massa gott. Jag hade på mig min 3baya. Visar sedan på en bild hur en 3baya ser ut. Ganska täckande. Just nu sitter jag i balkongen, äter glass, lyssnar på musik (Empire State Of Mind Jay-Z ft..) och surfar runt på nätet. Det är inte så varmt men mer än så kan det inte bli just här i Sverige. Jag ska gå ut snart och cykla hehe..
Här är en bild på mig, tagen igår.


Kommentarer
Postat av: Shany

mashalla vad fin mario walla :)<3

2010-07-17 @ 21:50:52
Postat av: Marre

haha såå gullig bebe tack <333

2010-07-24 @ 17:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0