27 juni 2010

God morgon sunshines!
Är så trött idag. Gosh.. kan inte fatta att det är söndag idag. Ska jobba imorgon. That's means inga sena nätter för moi. Men ska se från det ljusa sidan jag har bara en vecka vecka kvar jippi.

I går så gick jag ut. Jag promenerade rätt långt. Med min syster. Behövde lära känna detta stället. För snart har jag bott här i ett år. Gud vad snabbt. Sedan tog jag lite kort. Efteråt gick vi tillbaka till gården. Där jag spelade fotboll med några. Känner att jag har blivit gammal just när det gäller fotboll kan fan inte ens spela längre lika bra som förr.. När klockan var 10 drog jag hem. Men det var bara jag och syster hemma. Så vi passade på och ladda ner filmer. Vi tittade på New Moon. Jag har redan sett den, men andra gången var också bra. Vi åt popcorn och massa gott.
Nu ska jag äta frukost och följer med pappa och storhandlar. See ya'll later.
Saknar skitungen (han är i Dubai just nu med mamma och Sara sedan ska dom till Somalia).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0