Sommarlov!

Jag vet jag är lIte efter. Men min sommarlov började tisdags. Och i torsdags så började jag jobbet. Jobbar i 11 dagar. Nu är det helg. Igår när jag kom hem så åt jag pizza. Sedan drog jag till affären för att jag var sugen på cola.Sedan var jag uteen stund. Det var inte så varmt ute. Idag ska vi förmodligen handla. STORHANDLA!! Jag tänkte även göra en tårta. Sitta i balkongen och mumsa. Jag är ju ganska bra på att göra tårtor. Misslyckade blir dom iaf inte. Alltså så mycket har hänt. Jag har vart i skaraSkara med min underbara klass. Jag har vart på bal och vi hade bal. Skolavslutningen var bara jobbigt .... Kommer sakna klassen otroligt mycket!! Nej, nu ska jag upp och fixa mig och äta frukost. Bye så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0