Ny Ipod Touch! Men jättekonstigt jag kan ej skriva ett inlägg bara rubrik som ni ser!?

Hejsan! Nu är det Maj som ni vet. Förresten så fyller Alex år idag grattiis gumman hoppas du har en bra dag! Jag fyller också snart kom jag att tänka på. Fyller den 24 maj.                                                                                                                                     Idag vet jag inte vad jag ska göra. Vi får se vad som dyker upp.Men igår så var jag i bergsjö för att Rim, Salma, Lisa och jag skulle vara hos hamdi. Förstörat gick vi kortedala för att hyra filmer, vi hyrde The Eye, Kidulthood och Turn it eller minns ej vad den hette. Sen åkte vi till Lidl för att köpa massa godis och chips samt drickor. Sedan drog vi till pizzerian där vi köpte två pizzor. Sedan chilla vi hos hamdi oss till 11 :D. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0