Shoppat!

Ja, nu äntligen är jag hemma. Var i torget som bara tar 3 min med spårvagn skit skönt. De ha har byggt om där och det är jättefint där dock är de inte klara ännu. Det jag är glad över är att de har New York där. Plus så har Gina Tricot flyttat så det är bra. Men i alla fall så köpte jag lite, blandat gladiatorsandaler i dinsko men det är till sommaren. Och lite annar. Sedan när jag var klar drog jag till hemköp för att köpa godis och sånt eftersom det är lördag så ska jag kanske titta på film. Bilder kommer när jag har tillgång till data. Jag bloggar ifrån min nya Ipod Touch. Men nu funderar stark på att ta fram franska böckerna och börja plugga. Har nämligen ett prov på tisdag. Jag vet att det är lite för tidigt och plugga men jag vill ha mer än vad jag brukar få samt så är det sista månaden att göra bra ifrån sig, ajaaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0