22 oktober 2010

Hej! Idag var jag i skolan som vanligt. Fick mitt matte prov tillbaks och kemi provet. Och det gick hyfsat bra. Kan bli bättre och det ska jag. Och när jag ändå är inne på de området så kan jag säga ''att jag ger så mycket, men får så lite tillbaks''. Kanske dags och börja tänka på sig själv mer. Men då känner jag mig så jävla taskig.. Aja. Mums, åt i Pita tillsammans med Gabbi, Roza och Ashkan. Sedan efter skolan träffade jag tjejerna a.k.a Hamdi, Ikram, Yasmin och Foos. Vi drog till hemspråk. Har bytt grupp! Har den bääästa läraren hehe. MVG HERE I COME! Efter hemspråk drog jag hem. Fick fan massa missade samtal. Funkar ej så bra hemma. ''Riktiga vänner ser ditt falska leénde''... Hoppas det blir bättre, för pallar ej längre fan. Nog om det. Drog till affären och köpte massa gott. Ingen myskväll idag utan jsg sitter på min säng och pluggar på franska samtidigt som jag lyssnar på musik. Måste plugga mycket mer på matten. Har prov på måndag och torsdag och så måste jag lämna in kemilabbrapport som jag är klar med ska bara skicka in den:D. Men annars mår jag bra cuz life didn't promise to be wonderful, we all have our ups and downs. Imorgon så kommer jag att vara rätt upptagen, ska vakna tidigt på morgonen. Ska börja dagen med pluhh sedan städa. Efteråt ska jag till stan och träffa min mammas kompis. Därefter så ska jag träffa, hamdi, melody, tanja, david, erik, marcus, nino och arian i think, vi ska dra till bio och titta på Paranormal activity 2. Vi har redan hämtat ut våra biljetter. Och det värsta är att vi ska sitta på rad 1. Fyfan näckspärr!! INSHALHA! Nu ska jag försätta och plugga. Ha en skön fredagskväll :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0