3 september 2010

Hej!
Har haft fullt upp!
I fredags så var jag med tjejerna i Mc sedan till Espresso House. Köpte Frappino hehe.. Sedan chillade vi och tog kort m.m. Sedan drog vi till Lilla bommen upp till parkering. Vi dansade och tog massa massa kort med hamdis kamera :D. Skoj! Vi drog efteråt till 4-gott för att köpa godis. Kom hem kl 11. Skön dag.
I lördags, vaknade jag rätt tidigt. Runt 12 tiden :). Jag duschade snabbt för jag skulle iväg och möta tjejerna kl 3 i stan. Skulle till tjejmiddag hos Darya. Jag fixade mig snabbt och mötte dem. Väl framme vi terminalen, var vi stressade för att hinna med bussen. Vilket vi gjorde på sätt och viss. När vi var på väg till henne med bussen fick jag smått panik eftersom jag inte kunde hitta min mobil. JAAAA!:( Jag hade tydligen tappat bort min mobil. Den vita Samsung. VAR? Vet jag inte.. minns inte.
Bjuder på två bilder på mig från tjejmiddagen!

UPPDATE: Skulle egentligen publiceras igår. Men vetefan vad som hände.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0