30 oktober 2010

Hejsan!
Fortfarande ingen dator. Synd.. Men men. Skolan har vart bra. Men nu har jag ångest. Jag har chansen nu och börja i Polhem. Frågan är, vill jag? Vill jag lämna min klass som jag först hatade (vet ej varför) men som jag nu älskar. Vill jag lämna GTI? Fyfan vad svårt. Vet inte vad jag ska göra. Tror att jag ska satsa.. eller? ÅH :(. Vart är mamma när man behöver henne som mest!!
Nog om det. I går efter skolan, så drog jag till stan med Darya. För att jag skulle köpa svart kavaj i Bik Bok. Men tyvärr så var den slut. Darya köpte en klänning. Efteråt så drog Darya hem. Och jag träffade, Foos, Ikran och Yasmin. Vi drog till hemspråk. Fan vad skönt.. jag har bytt grupp och jag går i den bästa gruppen hehe :D. Efter hemspråk drog jag snabbt till Polhem, ville snacka med rektorn. Men hon var inte där. Så jag och hamdi och betty kickade till stan. Betty skulle träffa sin mamma så hon drog. Jag och Hamdi satte oss i MC och åt tillsammans med Elma och Gjuli. När vi åt klart, drog jag och Hamdi till Bergsjö. Det skulle vara tjejkväll hos Hamdi tydligen. Så jag hjälpte henne och städa. Sedan träffade vi Foos, Ikran, Kaamo och Yasmin vi gick och handlade massa gott. Hamdi tall kom också. Och så såg min Fredag ut.
I dag så har jag inte gjort så mycket. Förutom att vart snabbt i Frölunda Torg skulle se om kavajen fanns i Bik Bok och det gjorde den. Men den kostade mer. Och pappa jobbar. Men jag köpte halsband. Bild kommer.
I morgon så tror jag ej att jag kommer hinna och blogga, Eftersom det är fest hos Stephanie. Måste fixa mitt hår och kläder och sånt.
UPPDATE: Går ej och ladda upp bilder. :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0