30 septemver 2010

Det har kanske cirka 1 månad sedan jag bloggade. Varför? Jo för att jag har haft fullt upp med skolsn och hinna träffa mina vänner m.m. I morgon så har jag ett test.. ett matte test. Så jag har alltså pluggat! Även gjort svenska inlämmnings uppgift. Skickat iväg det. Är så himla trött! Har fullt upp denna helgen! Berättar på fredag eller lördag om vad för spännande grejer jag ska göra. Men nu ska jag alltså sova! Ni får ha det så bra. Vi hörs. P.S jag funderar starkt på att byta skola till Polhem. Inget fel på GTI men jag gillar Polhem. Ligger i alla fall på 17:e reserv.. Just nu är jag sugen på COCA COLA. ska köpa imorgon! Blabla GOD NATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0