9 april 2011

Wohooooooooiee.. helg nu. Äntligen. Seriöst denna veckan har dödat mig slowly. Har haft två prov efter varandra plus inlämningar. Nästa vecka kommer va lika plågsamm. Iaf idag är det lördag.. solen skiner himlen är blå. 12 grader ute. Fantasiskt eller hur?! Men neeeej, jag måste tydligen vara sjuk.. Skulle på fridas fest senare på kvällen men orkar inte ens gå upp ur sängen. Aja.. it is what it is.
Ska försöka börja på mitt arbete. Naturkunskap. har redovsning på torsdag och har inte nes börjar med något. På måndag så fyller min lillasyster Sara 13 år! Så imorgon skall jag till stan och köpa en jacka till henne som en present. På måndag efter skolan så har jag mycket på G. Har fotbollsträning sen har jag dansträning efteråt har jag möte för att jag ska jobba som väktare under kulturkalaset. Skoj!
ÅÅÅÅh, varför måste jag vara sjuk. Längtar verkligen till sommare seriöst. Då ska jag fanimej köpa maxiklänningar. Så sjukt fina. Massa grillningar och vp. Ute med vänner, shoppa. Yeah you get it.. Inshallah! Förresten min bror tar studenten i ååår ! Han tar den 31 maj. Sedan 25 juni åker han till ayai napa eller vad heter med sina vänner.. inshallah :D. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0