It's time for a change!

Anledningen till varför jag suger på att blogga är väl för att jag har blivit trött på min design! Den är skit ful! PLUS jag vill inteb ara blogga om mig själv helatiden jag funderar faktiskt på att göra om bloggen till en modeblogg vilket det är något jag brinner för. Jag älskar och titta och läsa alla modebloggar. Men jag skall fortfarande uppdatera om mina dagar. Så snart kommer jag ändra min design m.m. när exakt vet jag inte. Måste plugga nu pååå riktig. Är inne i FB helatiden fucking droog! Puss hej ! Bjuder på dagens låt! Plus foos har tagit min Ipod för att hon skulle till SUM konferansen i Stockholm.. Fan vad snäll jag är. Men det sjuka är att jag 3 st Ipod. En Ipod nano med kamera, och två st Ipod touch. Tror att jag ska sälja :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0