15 Feb 2011

Okej.. Jag vet uppdateringen suger. Men har inte haft lust och blogga. Men nu skall jag vara igång. Just nu så sitter jag och lyssnar på musik och surfar. Igår var jag med tjejerna. Vi hade danskurs för barn. Och det blev lyckat!
Tror inte jag har nämnt detta men jag har börjat och dansa. Jag dansar hos Twisted Feet. Det är jättebra där. Jag dansar Hip Hop New Style, vilket jag tycker är min stil. Älskar och dansa!
Idag så är det sån hemma-dega-mysa-med-familjen dagen. Ska titta på film tror jag eller något. Det får bli Lottery Ticket för har inte tittat på den än :O.. Glömde även skriva att jag har börjat i Koranskola. Men vi lär oss mest om historian bakom Islam sedan skall vi tävla mot andra elever. Ganska bra för jag lär mig mycket :). Bjuder på dagens facelook.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0