21 feb 2011

Hej
kom nyss hem. Hade skola, slutade 15.30 sedan var det bara och kicka iväg till dansen som skulle börja 16.30. Efter dansen kickade jag till stan med Hamdi för att jag skulle köpa en svart jeans. En svart linne fick även hängade med hem. Sedan kände vi oss hungriga så det fick bli MC. Usch sista gång jag äter det. Iallafall nu är jag hemma och kemi boken väntar på mig. Tror att jag kommer plugga till kl 23 kommer ej orka sedan. Sov nämligen igår 5 på morgonen och så vaknar man kl halv 8. Gosh, jag var såååå jävla sliten. Kändes som om jag var bakis seriöst (inte för att jag har druckit någon gång i mitt liv) hehe.
NU är det dags för måndags pluuuuugg :D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0